wtorek, 8 sierpnia 2017

Firma Idealna




4 podstawowe błędy przy prowadzeniu firmy.
Ponad 70% polskiego przychodu narodowego (PKB) wypracowują małe i średnie firmy, przede wszystkim założone przez rodzimych przedsiębiorców.

To one wypracowują w większości stan polskiej gospodarki. Ale polski przedsiębiorca musi nie tylko zabiegać o klientów na swoje produkty czy usługi, lecz także zmagać się z przeciwnościami jakie dzieją się na rynku oraz uważać na ciągłe zmiany w administracji, dlatego też łatwo przy takiej nie równiej walce o popełnienie błędów.

Często niewielkie zmiany mogą wywołać dużą reakcję w ogólnej sytuacji w firmie i w Twoim otoczeniu.

Spotkanie przeznaczone dla osób zaczynających swoją przygodę z działalnością gospodarczą oraz osób prowadzących już firmę. Na spotkaniu poruszone będą tematy związane z 4 podstawowymi błędami i zagrożeniami przy prowadzeniu firmy.

Na spotkaniu powiemy o kilku prostych elementach na których należy zwrócić uwagę, które są oczywiste dla nieco bardziej doświadczonych przedsiębiorców, ale niestety większość osób, które prowadzi firmy lub chce zacząć przygodę z biznesem nie ma o tym pojęcia.

Na spotkaniu poruszymy błędy z takich obszarów jak: sprzedaż, marketing, administracja.

Uczestnicząc w tym spotkaniu oprócz wiedzy poznasz na networkingu innych uczestników, którzy mogą być potencjalnymi klientami lub parterami biznesowymi, dlatego też pamiętaj zabierz ok 30 wizytówek.

Spotkanie BEZPŁATNE, prosimy o rejestrację ze względów organizacyjnych.

Miejsce spotkania to "Warsztat Warszawski" to śródmiejskie miejsce aktywności lokalnej,
znajdujący się na Placu Konstytucji 4, Warszawa.

Spotkanie zorganizowane przez Grupa TwoMemory - Organizacja Pożytku Publicznego - Fundacja Sedeka


Harmonogram spotkania:

Zobacz harmonogram spotkania i zgłoś swój udział :
https://4bledy.evenea.pl/?source=warsztat

1 komentarz:

  1. W firmę trzeba cały czas inwestować, stagnacja to najgorsze co w prowadzeniu firmy możemy zrobić. Inwestowanie w marketing, w pracowników zawsze będzie miało przełożenie na lepsze wyniki sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń